Oguzunannes Hanımlar bebeğim 8buçuk aylık. Gece sık sık uyanıyor. Emiyor ve uyuyor. Gece beslenmesini kesmeli miyim ve nasıl keserim. Sizler ne zaman kestiniz
Oguzunannes tikitak ben de aynı durumdayım bazen ağzında memeyle uyuyor ben de artık öyle uyuyorum. Onun için ben canlı emziğim
Oguzunannes Papatya-eylul88 bana da erken geliyor da çevremde herkes emmek için kalkıyor kessen uyur diyor aklım karıştı benim de