Merhaba kizlar. Yarin 15.gun kontorlumuz var. Haydarpasa numuneye goturmeyi dusunuyorum orada onericeginiz ilgili bildiginiz bir doktor var mi? Veya o civarlarda bir hastahanede onerilere acigim. Umraniye civarida olabilir. Ama ozel istemiyorum artik takipleri devlette devam etmek istiyorum