Hanımlar bebeğim 13 aylık ilk 2-3 ay emzirebildim sonrasında zaten sütüm kesildi emziremedim mamayla besledim çocuğumu. Her neyse şu sıralar doktora gidip kendimin bi kan değerlerine baktırmak istiyorum cünkü her sabah yorgun uyanıyorum ve gün içinde hiçbir şey yapasım gelmiyor. İnanın akşam eşim geliyor diye yemek yapıyorum eşim olmasa onuda yapmıcam. Bu aralar hatta aslında bayağıdır hep yorgunum bitkinim tükenmişlik sendromu yaşıyorum sanırsam 😬😂 bebeğim bu aralar gerçekten sabrımı sınıyor.😭
Acaba diyorum doktora gidene kadar iyi bir markanın kolajenini içsem olur mu illa doktor önerisiyle mi başlamamız gerekiyor kolajene? Ya da eczaneye danışıp bi vitamin kullansam? Ayrıyetten böyle vitaminler destek alanlar var mı aramızda? Önerilerinize açığım