ecze Ysenur benimde kızımın iki bacağına 18 ay aşısı yapıldı. Bir bacağı şişti kızarıklık ve sıcaklık var o bölgede . Bir kaç gün daha geçmezse doktora götürürüm..
EcmArs Ysenur bizde 2 gün önce olduk hemşiremiz şişlik olabilir normal dedi şu an hala şiş bir kaç güne geçer diye düşünüyorum