Arkadaşlar merhaba, 2 haftaya ek gıdaya geçeceğiz. Üç gün kuralı kaşık vs duydum ama aklıma takılanlar var. Kaç öğün vericem mesela. Günde sadece bir kez bir çay kaşığı mı vericem. Ne zaman öğün arttırıcam? Nelere dikkat edeyim önerileriniz nelerdirr bekliyorum