Oğlum sürekli emmek istiyor bende hep göğüsümde bırakıyorum fakat göğüs yaralarım mahfetti beni emziremeyecek duruma geldim. Yine oğlum için dayaniyorum. İlk ayımız doldu sağlık ocağında tartıldık kıyafetleri ile 600 Gr almış. Çok üzüldüm o kadar emiyor nasıl 600 dedm. Demin sütümü sağdım 2 saat önce emzirmistim iki göğüsümden 50 CC süt toplandı bana az gibi geldi .Bir arkadaşım takviye vitamin önerdi sütüm dolup taşıyor dedi . LACMİX kullanan var mı çocuğa yan etki etmez dimi . Kullanmalı mıyım