bsrsvr 4 aylık oğlumu uykusu gelince yatağa yatırıyorum biraz pışpışlayıp uyku bastırınca kalkıyorum kendi kendine ninni söyleyip en sonunda uyuyor 4. Ayda uyku gerilemesi oluyor deniliyor ama inşallah değişmez bu huyu 🥹
gulsen946_ bsrsvr ay masallh ne güzel nasıl kendi kendine ninni soyluyo benim oğlumda 4 aylik ama asla kollarını sarmadan uyumaz ve sallamam lazm
The_paues bsrsvr maşallah subhanallah benim oğlum genelde uykusu gelince uyumak yerine ağlamayı tercih ediyor 😀
Karakiz22 bsrsvr eğitmenler bile 5 aydan verin diyolar bizde 5 ayda eğtim aldık Değişmez inş iyice alışmış olur 5 aydan sonra tam düzen oturur
erenimm bsrsvr 4. Aya kadar kendi kendine uyuyan oğlum 4. Aydan sonra bozuldu 😁😁😁 şimdi ninni söylemeden hafif sallamadan uyumuyor bazen kendi kendine uyuyor umutlanıyorum tekrar eskisi gibi olacak diye ama olmuyor 😑
bsrsvr gulsen946_ ben de kollarını sarıyorum bazen pijamasının içine atıyorum uykusu gelince eee eee diye kendi kendine ninni söylemeye başlıyor benim oğlum sonra uyuyor 😅
DevosMom bsrsvr uyku eğitimi verirken bebeği sarmamanız gerekiyor o zaman verilen bir eğitimin anlamı kalmıyor. Kol sarılı hareket edemiyor bir nevi bayılıp kalıyor yani bebek. Uyku eğitimi değil ki bu 🤣
Mikisss Setenay10 benim iki çocuğum var ikisidə 4 5 6 aylık olarken hep kendi kendilerine bu şeyler mizildanip uyurdular ama indi unutdular artık soylemiyolar😂
Cigdem61 Karakiz22 bende şuan düşünüyorum eğitim oğlum 5 aylık sabah güne erken başlama sorunu var saat 4-5 gibi. Birde gündüzleri 30’ar dkdan fazla uyumuyor her 2 saatte bi 30 dk uyuyor. Siz eğitimi kimden aldınız çok zor oldu mu? Sorun neydi ve düzeldi mi? Bilgilendirirseniz çok sevinirim çok zor durumdayım:(
bsrsvr Karakiz22 aslında ben eğitim vermek amacıyla yapmadım baktım kendi kendine uyuyor canıma minnet 😂
bsrsvr Cigdem61 her bebek kendine özel bildiğiniz gibi ben kimseden eğitim almadım bebeğimi gözlemledim sadece bazen bizimki de gündüzleri yarım saat uyuyor çok normal ama geceleri iyi 10 da falan uyuyup sabah 10-11 kalkıyor
Cigdem61 bsrsvr gündüz uykularını sorun etmiyorum ama sabah 4-5’de güne başlamak çok zor her yolu denedim rüya öğünü yaptım ama uzatamadım