Merhaba, eşim için soruyorum asla kilo vermiyor az yediği halde. Tanıştığımızda 82 kiloydu şimdi 98 oldu :( az önce iştah kapatma işlemi yapan bir diyetisyen gördüm instagramda, danışmanların çoğu 1ayda 10 kg vemiş, daha fazla veren de varmış. Bu konuda bilgisi olan var mı aranızda?bir zararı yada yan etkisi var mı acaba