Merhaba arkadaşlar.Bebeğim 7 ay 20 günlük.Mama ile besleniyor.zakşam 8de uyuyor.Geceleri 3 saatte bir uyanıp beslenmek istiyor, bu normal mi? Tabiki uyanıp beslenmesini anlıyorum ama çok sık gibi geldi bana.(ilk defa anne oldum bilmiyorum) Bir de önerebileceğiniz tok tutan gece maması ya da tarfii var mı?