Hnisa sagol canım bizim öyle cok ckmadı da tek cıktı işte sıra ile 2. Bu cıkan tek. Ama yakma islemi oldugumdan bilgim oldugu iyi oldu demek ki bi tedavisi var yinede. İnsallah ilerde tam guclendikce hic bir sey kalamaz ckmaz kuslarımızda ❣️ bide yakma islemi cok zor mu canm