Herkese merhaba, kızım 2 ay önce ameliyat oldu kulaklarına tüp takıldı yaklaşık 1 seneden fazladır işitmesi çok azmış buna bağlı olarak konuşması biraz geç gerçekleşti şuan 3,5 yaşında 6lı 7li cümleleri mevcut isteklerini yaptıklarını dile getirebiliyor yalnız sohpet niteliğine henüz geçemedik. Bende elimden gelenin fazlasını yapmak istiyorum. Sizlere sorum da şu ben çocuğuma konuşma için şunu yaptım ve çok iyi geldi diyebileceğiniz neler var acaba? Etkinlik kitaplarını sürekli yapıyoruz ayrıca sabahtan akşama kadar kreşe de gönderiyorum boş vakitlerimizde genelde kalabalık ortamlara sokuyorum. Bunların dışında neler yapabilirim