Kızlar bebeğim sariligi atlattı uyanıklık süresi de gündüzleri çok daha iyi ama akşam olduğunda ve geceleri uyanmakta zorlanıyor. Bugün mesela 2 saat uyudu altını açıp uyandırdım 5 dk meme emdi şimdi yine 1 saattir uyuyor. Ne yapmam lazım uyandırayım mi yoksa kendisi uyansın diye mi bekleyeyim.