kayramasal Anneler birşey soracam kızım 2 yaşında evde ne desem yapıyor fakat dışarıya çıkınca elimi tutmuyor sesleniyorum gelmiyor ne yapabılırım ne yapmam gerekiyor böyle olan var mı kendi yürümek ıstıyor çağırıyorum gelmiyor
shurup kayramasal heyecanından ve keşfetmeye olan merakından yapıyor ve çok normal 😊 peşinden koşturacaksınız mecburen
cigdem12345 kayramasal benim kızımda öyle 27 aylık dışarda beni tanımaz bile hiçbir şekilde dinlemiyor sürekli özgür olma peşinde çok zorluyor beni
Derya0655 kayramasal oğlum 1 yaşında evde dibimizden ayrılmaz sürekli mıç mıç durumdayız. Ama dışarda bizimle asla işi olmaz. Şey diyorum eşime sanırım bizden sıkılıyor 😂 çok normal bence hiç kafanıza takmayın 🙏
kayramasal shurup ilerleyen zamanlarda gelir mi peki sizin çocuklarınız ne zaman öğrendi acaba çok kafaya takıyorum ismine dönmüyor evde dönüyor dışarıda bakmıyor
meryemalparslan kayramasal dışarda ilgisini dağıtan birçok şey var ve onlara kayıyor ilgisi çok normal