Benim bebeğim 4 kg doğdu o aylarda aynı kilodaydi sadece emziriyordum doktorlar kilosunun çok fazla olduğunu söylüyordu çok takıyordum kafama emeklemeye ve yürümeye başlayınca kilosu gitti hareket etmeye başlayınca inanın gidiyor. Resimlere bakınca şuan çok şaşırıyorum nasıl tombikmis diye 😂