_tosbiginannesi_ _tosbiginannesi_ telefonumdan mı kaynaklı yoksa üsttekinde leke var gibi mi çıktı anlayamadım tekrar baktım feracede herhangi bir leke yok almak isteyen olursa detaylı fotoğraflarını atarım yine ☺️
_tosbiginannesi_ theblackvirgo hayır elbise ferace olarak geçiyor ☺️ fermuarlı da var satmayı düşündüğüm ama çekmeye fırsatım olmadı
theblackvirgo _tosbiginannesi_ hani böyle kiximi parka çıkarırken hemen üstüme gecirmelik fermuarlı olsa çok rahat ederim eşim istemiyor ama ben bekarken de giyerdim kendimi daha rahat hissediyorum ya müsait olunca fwrmuarliyi paylasirmisiniz yada dolap isminiz ne