Merhaba 4 ay 26 günlüğünüz sizler hangi demir ilacını nasıl kullanıyorsunuz ve bir farklılık oldu mu merak ediyorum.3 gecedir inanılmaz ıkınıyoruz ve asla uyuyamıyoruz böyle bi sıkıntımız yoktu acaba demir ilacı kabız mı yaptı yoksa 4. Ay atağı mı yaşıyoruz hiç anlayamadım ama çok zorlanıyorum diş sıkıntılarımızın huzursuzluğundan hiç bahsetmiyorum bile :)