Esmaozc00 Kızlar kafama takılan bir şey var oda çevremden dolayı kafama takılıyor oğlum 6 aylık yeni yeni ek gıdaya başladı doğum kilosu 3380 kilo doğdu sanki kilosu 7 hemşire kilosu iyi dedi zayıf bir çocuk gibi görünüyor emzik veriyorum oda İlk doğdugu zamanlar kolik bir bebekti dakka başı ağlayan kucakta durmayan uyumayan bir bebekti emzik verdim cevrendekilr oğlun zayıf diyorlar emzik zayıflatıyor verme dedi bnde bunu sizlere sormak istiyorum oğlumun kilosu iyimi emziği bıraksam mi bilemedim 🤔🤔🤔
yanaklibebek Esmaozc00 alakası yok, benim bebeğimde zayıflıkta yapmadı iştahsızlık da Sizde yapıyorsa eğer daha az verebilirsiniz
defnemiraybebek Esmaozc00 bence kilosu iyi çünkü kızım da o kiloda doğdu şuan 11 aylık8.500 kilo emzik zayıflatmaz ama tok hissi yaratıyormuş
Maka_Paka Esmaozc00 Yemek yemektense, emzikle gecistiriyorlar çünkü, iştahsızlık bu sebepten dolayı kaynaklanıyor. Hergun takip etmiyor musunuz happy kids TE bile yazıyor, bebeğin gelişim sayfasında
Esmaozc00 Esmaozc00 yani mamasını flan yerken iyi yiyor sadece ek gıda verirken yemek istemiyor oda normal diye düşünüyorum hemen hepsini yiyemz tâbikide
Esmaozc00 defnemiraybebek bizede iyi denildi amq kilosunu belli etmiyor çevremde zayıf flan diyor benim de hep kafama takılıyor emziği anladığında ve uykuya geçişde veriyorum zaten uyduğunda kendisi çıkarıyor