Papatya-bahcesi Newmother26 bizimki 13 aylık kitap veya bişeye odaklandıysa sesleniriz 1.de bakmz 2.3. De bakr , şuan anlattıklarınızın aynısı normal gelişimleri bu şekilde değil mi zaten ,otizm değil bence
DevosMom Newmother26 bebeğiniz gayet normal bence. Sadece burada gördüklerinizden fazla etkilenmiş olabilirsiniz.
Newmother26 DevosMom belki de bilmiyorum bu sıralar da parmak ucunda yürümeye başladı mesela gelde kafaya takma. Şu halleri çok tatlı ama büyüsün istiyorum psikolojik olarak yorulduğumu hissediyorum sırf bu sebeplerden
DevosMom Newmother26 en güzel zamanlarında sırf artan yaygın söylemler yüzünden içimizi şüphe ile doldurarak geçiriyoruz. İçini rahat ettirmek için doktora götür bence bir şey çıkmayscak