Kızlar bebeğim 3,5 - aylık şuan ama son bir aydır damakları çok kaşınıyorsu tükürük çıkarıyordu şimdi 2 haftadır çok huzursuz elleri hep ağzında gece uyumuyor uyusada ağlayarak uyanıyor .tükürükleri artık salya gibi akıyor erken diş mi çıkarıyor acaba .kaşıyıcılarla kaşıyorum dişini rahatlıyor biraz ama kucağıma alınca bile beni ısırır gibi yapıyor herşeyi ağzına götürüyor