Loliiii İlk defa ertesi gün hapı kullandım fakat regl im 1 gün geçti acaba hap bu sekilde yapmış olabilir mi 🥺
Kuyavuz Loliiii bende kullandım 12 gün vardı adetime adetim 8 gün gecikti ama sonra oldum onun stresini uzun bir süre yaşadım
Loliiii Kuyavuz yani ben regl sıkıntısı çekmek istemiyorum her ay düzenli olsun istiyorum deri altı implant taktim yan etki yaptı çıkarttık diğerleri de regl düzensiz oluyir diye duydum nasil bir çözüm bulacağım bilmiyorum
Loliiii OncedenGurme ay tamamen yanlış anladım kusura bakmayın o derece aklım kaymış yani ahahahahahahbq😄😄😄😄😄
Loliiii OncedenGurme benim içime boşalma olmadı yani afedersiniz zevkine olacağı esna da çıkartıp üzerime boşalmış ti ona rağmen riske atmayıp yataktan çıktığım gibi direk alıp eczane de içtim 😄😄😄 gece 3 bu arada