Lanet olmasın bıktım artık. Allahım sen bana sabır ver. Dün çiğköfte yemiştim acıydı. Bebeğimiz hasta üstüne bi de pişik olmuş bi yandan diş çıkarıyor kafayı yiycem susmuyor çok ağlıyor her yerinden bi derdi var hangi birine çözüm yolu bulayım bebeğimiz daha 6 aylık ben eridim bittim alerjik bir bebek. Bu hafta ek gıdaya geçicektik doktor bugün antibiyotik verdi 1 hafta 10 gün onu kullanıp sonra geçicez boynunun sol tarafında beze fark ettik üst solunum enfeksiyonundan olmuş dedi takip edicekler. Annelik çok zor yavrumu böyle gördükçe yüreğim dayanmıyor. Ona gelmesin bana gelsin diyorum. Üstelik eşimde hasta. Çocuğunun hasta olmasından daha kötü bir şey varsa o da aynı an da eşinin de hasta olmasıdır