Merhaba kızlar bebeğim bugün 8 aylık oldu. Asla başkasında durmak istemiyor sadece bende farklı bir ortama girdiğimizde yabancı seçiyor gitmek istemiyor ağlıyor . Ih ıhh deyip duruyor çok mız mız. Öncesinde bu kadar değildi ama son zamanlarda arttı. Hep kucağımda durmak istiyor. Sizde durumlar nasıl var mı bizim gibi olan.