Yesillhanim ya bende aynı sizin gibi düşünüp 1 yıl önce sildim ve çok çok kafma rahat ne konu komşu ne eş dost akraba kimsenin hiç birşeyini görmüyorum ve kendi hayatımı sergilemiyorum zaten çocukların bu tür sosyal ağlarda paylaşılmasına aşırı karşıyım ama komik videolarla kafa dağıtmak yada çocuğumun psikolojisini olumlu anlamda etkilememe yardımcı olabilecek eğitici sayfaları incelemek için ve gündemden haberdar olmak için haber sayfalarını takip ettiğik bir fake hesap açtım günde 1 saat gün içinde işim bitince çocukları uyutunca kendime ödül gibi 1 saat veriyorum instagramı biraz kafa dağıtıp çıkıyorum komple silmekten ziyade yararlı taraflarını kullanmak daha güzel bence