MaviNil Dragon2018 çok fazla. Yani 21 derecede 1,5 tog giyebilir. Altına ince uzun kol tulum ya da pijama takımıyla. 2,6tog bana cok fazla geldi
-erCansu- Dragon2018 biz kullanamadik kalın geldi terletti... 1.7 tog lcwdan kullaniyorum icine sadece kisa kol zibin giydiiriyorum bacaklarinada battaniye ortuyorum zaten genelde ortmuyo aciyo :) evmzde 21 22 derece arasi
Dilaraduru Dragon2018 normal bence canım benimde öyle sabaha karşı ev soğuyor çünkü. Sadece içine kosakollu bady giydirip yatırıyorum üstünü örtürmüyo çünkü hiç terlemiyor. Uyandığında da sıcacık oluyor . 2.6 güzel lcw nınkini öneririm çok güzel
Kusananne 1.7 toh 22 derece ben sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum. Çorap bile yok üzerini de örtmüyorum
NrYlmzTsr Dragon2018 ısınmıyor mu ev? Yada gece mi kapatıyorsunuz? 18 dereceye tabi 2.5 tog gerekir. Ben 1.5 toglu içine sadece kisa kol zibinla çorapsız uzerini ortmeden 22 derecede bırakıyorum.
Sblsrgnsn eSved senin ve kendim icin arastirdim ve buldum 😂 Nedir Bu TOG değeri derseniz, TOG kumaşın termal ısı geçirgenliği belirten bir değer. Ne kadar yüksek TOG o kadar sıcak tutan uyku tulumu demek.
Dragon2018 NrYlmzTsr yanıyor ama oda ısınmıyor endip oda olduğu için sanırım ama 2.5fazla geldi daraldı degisirlermi acaba lcw aldık
Minikbal Dragon2018 benim evimde öyle ben içine kolsuz zıbın giydiriyorum sadece üzerinede ince Bi battaniye örtüyorum zaten 5 dk sonra açıo üzerini. Bence uygun çünkü sabaha karşı ister istemez serin oluyo
NrYlmzTsr Dragon2018 içine ne giydirdiniz? Daralmış olabilir, değiştirirler büyük ihtimal. Ben ebebekten almistim.