Oğlum 43 günlük.. emziriyorum yalnız hep emmek istiyor memede uyumak istiyor bu da beni zorluyor bi yere gidince edince veya evde en basiti lavaboya giderken falan ağlıyor bağırarak sesi kısılmış artık bağırmaktan bende emzige alıştırmak istiyorum emzigi takıyorum ilk başta hemen öğürüp itiyordu ama ben direniyorum şimdi 15 dk falan ağzında tutuyor emiyor emiyor sonra itiyor sizce tutar mi bu gidişle ?