aslisdiyebiri Kızlar oğlum 2.5 aylık saçları birazı döküldü birazı var parça parça oldu.kesip eşit oranda büyüsün istiyoruz ama cesaret edemiyoruz.yapanlar varsa neyle ve ne şekilde kestiler anlatabilirler mi
1gunes aslisdiyebiri biz 6 aylik oldugunda zaten saclari cansiz ve düz oldugu icin esimin tıraş makinasi ile kestik braun marka en kisa olacak sekilde simdi 14 aylik kivir kivir saclari var hepsi eşit oldu
mematiii aslisdiyebiri kestir canım erken ben kestirmedim.Pek eşit değildi kızımın önleri uzundu erkek gibi arkası keldi ama düzeldi sayılır .
Duyulurum aslisdiyebiri 4-5 aylık falandi ilk kestiğimizde makineyle 5mm numara ile kestik diye hatırlıyorum. Biz pandemi döneminde olduğumuz için uzun bir süre o şekilde kestik evde
aslisdiyebiri mombarbie_ keserken durdu mu kafasını çok oynatirda biyerine bişey olur diye korkuyoruz acikcasi