Kızım 8 ay 13 günlük kızlar 5 aydan beri Gel gel yapmayı biliyor 7. Ada da alkışşş yapmayı öğrendik ama baybay yapmayı hiç öğretmemiştim 1-2 gündür onu öğretmeye çalışıyorum kolunu sallıyor bazen ama tam anlamıyla bilmiyor baybay yapmayı normal mi çok güzel gel gel ve alkış yapıyor hatta anneyi seviyorsan alkışla diyorum alkış yapıyor babayı seviyorsan alkışla diyorum alkış yapıyor öğrenir mi zamanla normal dimi birde nedense son 1 aydır çok huzursuz sanırım üstten 4 diş birden çıkardığı için patlamış oldugu için onun huzurusuzlugu car uyuyan kızım uyumaz oldu geceleri uyanıyor sürekli ağlıyor kucağımı istiyor hep sinirlenince yanı bıraktığımda ağlıyor kendini sıkıyor falan inatlaşıyor yani mutluyken de çok mutlu ayaklarını çırpıyor heyecanlı heyecanlı eğleniyor ismiyle seslenince bakıyor ve göz. Temaslarımız çok güzel yani bu durumlar normal dimi emeklemeye çalışıyor dizinin üstüne kalkıyor ama geri uzanıyor sürünüyor sadece 🥰 böyle olan var mı