[silindi] Bebeğimin burnuna serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekiyoruz. İki gündür hafif kanlı sümük geliyor. Başına gelen var mı? Çok tedirginim😔
Lolita [silindi] biz de de olmuştu temizlerken tahriş etmişiz sonrasında farkettim aspiratörlec çekerken çok yüklenmemek gerek.Hassaslar çok.
CemreKerem [silindi] fizyolojik serumu uygulayın ama cekmeyin artık bence duş aldirin serumdan sonra zaten sümük kendini atar kafasından doktukce
[silindi] [bilinmeyen] benimde aklıma geldi ama başka bişey olabileceğindende korktum. Her gün yapıyoruz mecbur çünkü sürekli tıkalı
aylatrn90 Canım benimde öyle oldu bebeğim doktoruna danıştım aspiratör ü azaltın serum sık kullanın dedi birde Nazelin diye bir sprey verdi istersen al bebeği hem hapşırtıyor hem de biraz yağlı bir sprey nemlendiriyor burnunu