Papatya-eylul88 Kullanan varmi kizlar?hangi marka kac mg kullaniyorsunuz?bebeginuz kaç aylikken kullanmaya başladınız.
belus Papatya-eylul88 hamileyken de kullanıyordum emzirme döneminde de kullanıyorum💌 ara ara dozu değişiyor şu an 25 mg
pinkpanter Ben levotiron kullanıyorum 100 mg bebiş 3 aylıkken falan başladım 5 buçuk aylık şimdi doktorum bi şey olmayacağını emzirme döneminde kullanıldığını söyledi