Annee68 Arkadaşlar bebeğim öğünlerde düzenli yiyen ve iştahlı bir bebekti ama bir haftadır kahvaltı hariç bütün öğünlerde sıkıntı çekiyoruz asla yemek yemek istemiyor . Böyle bir sorun yaşayan oldu mu acaba eski haline nasıl döner acaba
sosyolog2 Annee68 benimki de 17 aylık olacak aynı şekilde cok iştahsız ömrümden ömür gidiyo yedirirken bugun hic yemedi yarım kase çorba 4 dilim kaşar ve biraz yogurt dışında hiçbir sey yemedi morelmen çöküntüdeyim
kandelci @sosyolog2 o aylarda bizde öyleydik bu yüzden sürekli hasta oluyordu yavrum doktora götürdüm ve durumu anlattım bi şurup önerdi hem iştah için hemde bağışıklık güçlenmesi için aldım düzenli olarak 1 ay kullandım maşallah o günden sonra ne hasta olduk nede iştahsız kaldık. Çok şükür ondan sonra oğluma yemek olarak ne verirsem asla çevirmedi 1 ay sonra 2 yaşına girecek şuanda da aynı şekilde devam ediyoruZ iştahımız yerinde herşeyi yiyoruZ
kandelci @Dneglr sigorta karşılamıyor 500 tl gibi bi fiyatı vardı ilaç değil bitkisel bi şurup .adı argivit akşamları 1 kaşık veriyordum. Alırken eczacı söylüyor zaten çok memnun kaldım.
elifnsli kandelci bugün bende o ilaçtan alacaktım eczacı boy uzamasi ve bağışıklık için dedi ve bana immun 44 diye başka bir ilaç verdi