yeniannee5 Kızlar merhaba ilgisiz bir post oldu ama kusura bakmayın bir şey merak ediyorum. Whatsappta başkasının durumunun üstüne uzun tıklayınca biraz görüntü büyüyüp görünüyor ya. Açmadan yani. O zaman görüldü oluyor muyuz? Bilmem anlatabildim mi ama 😅
BENOYLEUYGUNGORDUMM yeniannee5 size kestirme bi yol söyliyim. Okundu bilgisini kapatırsan herkesin durumuna bakabilirsin. Onlarda baktığını görmemiş olur👍🏻
yeniannee5 BENOYLEUYGUNGORDUMM mesaj okundu bilgisini mi? Bakıp tekrar çama oku du bilgisini o zaman gördü görünür müyüm acaba..
Ardenaden Okujdu bilgisini kapatip duruma bakin snra acarsnz o zaman baktgniz gorunmez ama yine bakacaksnz tekrar okunduyu kapatn
Ardenaden Ayarlardaki gizlilige tiklayip okunduyu kapatip bakin.Ama her bakamda kapatmaniz lazm bi kerr kapaliyken baktm gorunmuyordu demeyin bida bakacaksnaz tekrar okunduyu kapatin