hege her şeyi kullanmış ve denemiş , kilo üstüne kilo almış bir anne olarak önerim takviyelerin ve yiyeceklerin çok bir etkisinin olmadığı. Ki sağım da yaptığım için net biliyorum. Bebeğiniz sürekli emiyordur ama aktif emme sayısı az olabilir yani emerken uyuyordur yada tutuşunuz doğru olmayabilir. Gece uzun uyuyorsa gece emmesi çok etkili kiloda, orada sorun olabilir. Sütü en çok artıran şey uyumak, stres olmamak, bol bol sıvı alımı ve proteinden zengin beslenmek. Kuruyemişler de sütü yağlandırır. Bulunduğunuz yerde bir emzirme danışmanından yardım alabilirsiniz devlet ve şehir hastanelerinde varmış. Bu arada ben danışmanlık aldığımda ebem bana sağılanla bebek doğru emiyorsa emzirilen cc asla aynı değil demişti, bebek 2-3 katı fazla süt çıkarırmış