Kızım gündüzleri uyuyor emzirmeye bile o kadar zor kaldırıyorum ki. Geceleri de tam tersi sanki alarm kurmuş gibi gece saat 3 te bi kalkıyor sabah hava aydınlanana kadar 7 ye kadar emmek istiyor. Memeden ayırınca ağlıyor geri emziriyorum. Memede uyuyor beşiğine alınca yine aynı oluyor. Bu arada daha 5 günlüğüz ama yine de bunu rutin haline getirdi 🥲 önerisi olan var mı ne yapmalıyım