gncglozclk eşimin egzaması var egzamaya aşinayım, baktım kaşının başlangıcında püfür pütür bir doku oluşmuş, saçında da vardı pütürlü bir doku sanki konak gibi, bağırsak tepkili kesin onlarda da egzama görülebilirmiş bugün yine kan gördüm canım sıkıldı dün tavuk yemiştim acaba ondan mı dedim sabah domates yedim ondan mı bir de bağırsaklardan temizlenmesi sanırım 15 günü buluyor yani belirtilerinin düzelmesi belki hala süt ürünlerine tepki veriyor bağırsakları, ben tüketmiyorum ama hala bağırsaklarda var belki , düzelir geçer Allah başka dert vermesin annelik zor valla ilk anneliğim bir de gurbette tek başımayım Allah kolaylık versin hepimize 🙏🏻😊