aysenurdik Bıngıldak doğuştan küçük dedi çocuk doktorumuz ortalama nohut kadar o yüzden d vitamini kullanma erken kapanır dedi.Aile hekimi ve diğer hekim ısrarla ver diyor çok arada kaldım ne yapmalıyım d vitamini versem mi