Durusmom23 Var mı yaptıran ? Dikiş bölgesinde ekstra bir acı veya leke vs oldu mu ? (Ben doğum yapalı 14 ay olacak ve emziriyorum)
Tuuggccee Durusmom23 bebegim 10 aylık bende emzırıyorum suan gobek ıcın gıdıyorum herhangı bı sorun olmadı
Durusmom23 Tuuggccee göbekte dikiş bölgesine kadar inmiyorlar dimi ? Ben o kısımda sorun yaşar mıyım acaba diye merak ediyorum çok :(
Melek1921 Ben doğumdan 1 buçuk sene sonra genitale gittim hiç sorun yaşamadım hatta orası uyuşuk olduğu için az hissettim yanmayı