Kızlar lütfen yardım edin ek gıda serüvenimiz o kadar güzel gidiyordu ki 6. ayda başlar başlamaz 1.300 kilo almıştı o zamanlar emziriyordum ama 8’den sonra sütüm kesildi ve mamaya başlamak zorunda kaldım şu an aşırı derecede red 1 kaşık alsa ikinciye ya vuruyor ya tükürüyor ne yapacağım? Aç kalıyor sanıyorum daha yeni 9-11 günlük olduk iştah açıcı ne önerirsiniz