Merhaba. Oğlum 33 aylık; ekran henüz izlemiyor. Etkinlik, kitap okuma, beraber vakit geçirme vs yapıyoruz. Sosyal açıdan da ortama ayak uyduruyor. Konuşma konusunda ilerleme kaydedemiyoruz. Aktif konuşması yok. Anne baba su bitti geldi gibi kelimeler dışında. Anlayış, göz teması gibi durumları normal tek sıkıntımız konuşmasının ilerlemenesi. Bu konuda devlet hastanesinde hangi bölüme başvurmalıyım?