domatesguzeli Kızlar oğlum 10 aylık altlar çıktı ama yan kesiciler şişmiş varmı bu durumu yaşayan ben üstler çıkar diye biliyorum
minikoglan domatesguzeli benimkinin ilk yan kesici dişi çıktı hugo gibi geziyodu 😂 sizin yine alttan çıkmıl
Akkuzum domatesguzeli benim bebeğimin de altlardan sonra üst yan kesiciler çıkmıştı. Çok geçmeden önler de gelmişti neyseki 😅