abidikgubudikisler Metehannnn benim aralarında 3.5 yaş var 😵💫😵💫 bence 10 yaş olmalı😂😂😂😂 hepte hayalim oydu ama 3.5 yıla kısmetmiş😂
tatlibiranneo Metehannnn oğlum 3 yaşında 4,5 aylık hamileyim aralari neredeyse 3,5 yaş olacak bana 3,5 yaş iyi geliyor şuan bile herseye yeniden başlama korkusu sarıyor daha da uzatsam cesaret edemezdim
Humeyramm Metehannnn Bnm kızlarım arasında 2 yıl 3 ay var. Kendim böyle istedim ufak olan 4 buçuk aylık annem 3 ay yanımızda kaldı ramazanı atlattık. Anca alıştım zor oldu bana aralığın kısa olması
Karyaemir tatlibiranneo aynıyız ama benim gebelik ağır biraz halsizlik bulantı kızımı ihmal ediyorum diye bugün çok ağladım ev işlerini zar zor yapıyorum acelemi ettim diye kendimi yedim resmen 😔
hndathn Metehannnn eşit saygı sabır maddi manevi yeterliliği saglayabildiginiz zaman. Benimkilerin arası 8 yaş ve ben gayet memnunum aralarındaki yaş farkindan
Feyzosumunannesi Metehannnn Kesinlikle 5 yaş ve üzeri diyorum şuan kızım 2 yaşına girecek daha doğru düzgün uykusu vs düzelmedi çişi ogrenmedi memeyi bırakmadı.
Metehannnn Kizlar güzel yorumlarınız için teşekkür ederim bende de sipa var 2 yaşına girecek haziranda. Parkta çocukları görüyorum aralarına almıyorlar zoruma gdio. Onlara bakıyor oyle ama hiç hazır değilim. Calisan anneyim birde
tatlibiranneo Karyaemir Ayyy sanki ben yazdım bu yazıyı ilk üç ay gözümü açıkta çocuğumla ilgilenemedim ben hic böyle olacağını düşünemedim hamilelikte ama 4. Ayda düzeldim çok şükür bende ağlıyordum vicdan yapıyordum eşim sagolsun o çok destek oldu akşamları isten gelince ama gerçekten 4. Aydan sonra yaşadıklarımı unutmuş gibiyim oğlumu da beni de yeni bebek heyecanı sardı günler de çok hızlı geçiyor 18 haftalık olduk bile ben bu yaş aralığında çocukların iyi anlasip oyun kurabilecegini düşünüyorum ara daha fazla açılsaydı bana çok zor gelirdi
hallooo Metehannnn bu konuda fikir veremicem benimkiler arasi 7 yas rahat yani..en azindan biri okulda oluyor ikisi kucuk evde olsa yorardi beni
Karyaemir tatlibiranneo inşallah bende duzelirim ya ilk gebeligimde duzelmistim 3 aydan sonra umarım bundada öyle olur yoksa çok çok zor geçer. Ewet kardeş fikri gerçekten çok güzel aslında erken değil zamanında oldu ama zaman zaman ben kızımı ihmal etme düşüncedi beni üzüyor. Size maşallah diyelim o zaman hamileliği güzel geçenleri hep imrenmisimdir 😊İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza bu günleri unuturuz
selimalpinannesi 4.5 aylık kolik bebek annesiyim büyük konuşmıyım ama bir daha çocuk istemiyorum psikolojim bozuldu resmen ve istemeden bebeğimede yansıttım bu durumu Allahım evladı olmayanlara nasip etsin🤲🏻
Ess92 Metehannnn 3 yaştan az 6 yaştan fazla olmamalı diyen ben 🤔 2 bebeğinin arası tam 2 yaş olacak olan yine ben 🤫😅
merve171214 Metehannnn oğlum 2 buçuk yaşında kızım da 5 ay 9 günlük araları 2 yaş 19 gün ben yaş aralığından memnunum zorlanmıyorum da
tatlibiranneo Karyaemir insallahhh inşallah sağ salim kucağımıza alırız ve hoc bir şey korktuğumuz gibi olmaz 🙏🏻🤲🏻