Merhaba sevgili anneler
Size bir konuda danışacagım. Haftaya işe başlıyorum. Emzirdğim 6 aylık bir bebeğim var. Süt sağımlarınızı nasıl yaptınız? Stokladınıx mı önceden? Benim henüz stok sütüm yok. Hangi biberonla verdiniz? Günde kaç kere kaç cc verdiniz acaba? Ben bugün sağmaya başladım. Ama hala şüphelerm var nasıl olacak diye. Ek gıda tadımlatına da yarın başlıyoruz. Önerilernizi bekliyorum 🌸