birprensannesi0208 Gecen carşamba günğ tahlil verdik sağlıkocağına 8 aylık olduğu için arayıp tahlil için cağırdılar birdahaki ay sonucu alırsınız birşey cıkmazsa dediler fakat ertesi gün beni arayıp tahlil sonuclarını alıp acil cocuk uzmanına göstermem gerektiğini söylediler değerleri düşük diye, bugüne randevu bulup gittik öğleden sonra yetişdik maalesef doktor ailede kan hastalığı olup olmadığını sordu zaten kaç gündür sıkıntı ediyordum acaba cokmu kötü felan diye bugün de doktor öyle dedi yok dedik ve genel bir tahlil istedi yarın cıkacak sonucu acaba başına gelen varmı?? Yani ben kötüyü düşünmek istemiyorum ama biryandanda doktorun öyle demesi sağlıkocağının acil uzmana göstermeniz gerek demesi beni korkutuyor…. Eşimle aramızda kan uyuşmazlığı var bugün doktora onu söylemeyi unuttuk yarın söyleyeceğim onunla alakalı olabilirmi acaba? Veya demir eksikliği olabilirmi
abidikgubudikisler birprensannesi0208 eşimle benimde kan uyuşmazlığı var sebebi benim negatif olmam. Doğumlardan sonra iğne ile sorun çözülüyor bu durum bebekte bi soruna yol açacağını sanmıyorum olsaydı doktorlar bunun üzerine yoğunlaştırdı çünkü 2 kere doğum oldu 2 bebeğimde benden farklı kan grupları. Bebeğiniz kan grubu nedir
birprensannesi0208 Mmeelliikkeee yani kan uyuşmazlığından dolayı ne olabilir sizce? Kan hastalığı dediği olabilirmi? Yoksa demir eksikliğimi
Mmeelliikkeee birprensannesi0208 bunlar tek bir değerle ölçülmez , farklı testler istenir aile hekimleri halk sağlığı hepsine bakamıyor çıkan sonuçlarınızı bilmiyorum ,kan hastalıkları, karaciğer, safra yolları vs bi sürü şey düşünülür , geçmiş olsun 🌺
birprensannesi0208 abidikgubudikisler babası ile aynı Pozitiv dediğiniz gibi bende doğumdan sonra iğne vuruldum ama bakalım umarım sadece demir eksikliğidir ve ilaçla gecer daha kötüsü düşünmek istemiyorum 😓🙏