karahann İlk kez bu kadar geçiyor doğum yapalı 7.5 ay oldu 2. Aydan beri regl olurum bu ay niye gelmedi bilmiyorum geri çekilme ile ilişki oldu gecikmenin 3. Günü kaset test yaptım negatif bugün 13. Gün oldu gelmedi gelcek gibi de değil😧
Cileklipastam karahann karahann 12 marttan beri gelmedi benimde doktorum emzirdigin surece normal dedi oladabilir olmayadablr dedi
mommmmy Kesinlikle kan verin eğer geç döllenmeyse testte çıkmayabilir. Benmkisi erken gebelik testinde bile çıkmamıştı sonra kanda 24 çıktı
hnnl karahann vallahi canım bu işin tövbesi yok 🤣🤣 Çektirme bir yöntem değil maalesef tecrübeyle sabit
Cileklipastam karahann kilom ayni ben dogumdan sonra hizlica bi verdim dahada veremedim ayni almiyormda vermiyormda
Coynes Ben dogum yapali 8.5 ay oldu ilk kez adetimi 6.ayda oldum sonra 2.5 ay olmadim suan ikinci adetimi yeni oldum