Merhaba 4 aydan selamlar 😊 benim oğlan doğduğundan beri kucaktan inmiyor artık varış damarlarım belli oluyor belim kopuyor,oyuncak oynamak istemiyor sürekli kucağımda gezmek istiyor,meme reddi sebebiyle sabah akşam mama veriyorum diğer zamanlarda emiyor simdilik🤣 kucaktan inerse biraz dönmeye çalışıyor 5 dk falan oda umarım zamanında emekler ve yürür 🤣 sizin bebisler ne alemde🤣🎈🥰