Selam güzel anneler, 👋🏻
Oğlumun uyanıklık süresini ben çözemedim bizim gibi olan var mı fikir almak istedim. Elif Dere’nin Uyku Kıymetlimis adlı kitabını doğduğundan beri örnek olarak uyguluyorum (sadece uyanıklık süreleri, rutinler vb.) ancak yaklaşık 5 gündür çözemiyorum.
Sabah kurulu saat gibi 07.00’de kalkar. 10’a doğru ilk uykusunu yapar(bazen 1.5 saat,bazen 30 dk maalesef dönemiyor uykuya) uzun da uyusa kısa sa uyusa 11.30-12.00’ye doğru ikinci uykusunu yapar yine ortalama 1-1.5 saat . Kalkış 15.30-16.00 diyelim ki 3. uykuya da yatmak istiyor. Daha sonra gece uykusuna aşırı direnip son 5 gündür 21.30’dan önce uyumuyor. Nedeni ne olabilir? Neyi yanlış yapıyoruz sizce bu aylarda sizin nasıldı?