Cihangiriinannesii Miniminnoss önemli olan o ikinci çizgi ne zaman çıktı. Bu testin üstünden en az 1 gün geçmiş gibi gözüküyor eğer sonradan çıktıysa kuruma çizgisidir ama yaptığınız gibi çıktıysa hamilesiniz ☺️
edanur_dilek20 Miniminnoss merhaba canim kuruma çizgisi gibi duruyor biraz bekle sonra kan testi var en iyisi güzel sonuç öğrenirsin 🤗
Miniminnoss eysanlarolmez kasıklarımda batma ve göğüs hassasiyetin var bu ay araçta kaldım bende bidaha yapmama gerek varmi diye danışmak istedim
Cihangiriinannesii Miniminnoss o zaman kuruma çizgisi olabilir yaptığınız gibi çıkması gerekiyordu tekrar bir deneyin olmadı
Miniminnoss 1prenses1anne_ yaptım o negatifti şimdi 1 ay geçti bu ay ovulasyon testine göre degerlendirmistim adetim 4 fun geçti şimdiki silik pembemsi çıktı ilk attığım ertesi gün ve grimsi cikmisti