ilayhsgrn Merhaba herkese bebeğim tam 2 aylık ve 1 haftadır salyaları çok akıyordu 2-3 gündür çok huzursuz bugün farkettim ki köpek dişleri kabarmış sertleşmiş 2 aylık bebeğin diş çıkarması normal mi yaşayan varmı?
eysanlarolmez ilayhsgrn kabardı diye hemen çıkarıyor diyemeyiz ki aylar öncesinden bile kabarmaya başlayabilir
tubamrt Benim bebeğim de 2 aylık cuma günü doktora gittiğimizde ağız içinin beyazlaştığını salyasinin akabileceğini söyledi. Elini ağzına götürür emer elini çekmeyin dedi. Normalmiş yani