Zhra78 kızım yataktan düştü yüz üstü ağzı kanamisti çok korkmuştum başka hiçbir belirti yoktu ama ben yinede götürmüştüm. Doktor baktı birseyi yok birkaç saat takip edelim dedi istersen tomografi çekelim dedi ben cektirmemstim. Şükür birsey olmadı. O düşmesinden sonra 2 kere daha düştü götürmedim doktora ilk düştüğü gibi sert düşmemişti ama.