Hanımlar birşey sormak istiyorum lütfen linç etmeyin bende şuan sizin cevaplarınızı göre şoka gireceğim interntten baktım ama emin olmak istiyorum bugün ilk defa on işlem ile birlikte çamaşır makinesini çalıştırdım,neyse sonra birden bire nedense aklıma geldi deterjanı hangi göze koymaliydim acaba falan diye kulavuzuna baktım falan evet şimdi asıl sorum çamaşır yikacagim normal bir çamaşır sıvı deterjan kullanıyorum 1 yazan bölmeye mi koyacagim yoksa 2 yazan bolmeye mi bana açıklar mısınız lütfen 🙈🤭😅