37 günlük bebeğim var sürekli ağlıyor gündüz uykusu yok sadece memede uyuyor gaz kolik galiba gece de sadece 4 saat uyuyor sonra yarım saate bir kalkıyor sadece benim bebeğim mi böyle iyice şaşırdım ne yapacağımı mamayı emiyor sonra yine ağlama memeden çıkıyor 5 dk sonra çığlık çığlığa ağlamak yordum artık lütfen bu durumu yaşayan varsa yazsın fikir alalım birbirimizden